Skip to main content

Hari Raya Open House & Shaklee!!!


Saya sudah 3 tahun dalam bisnes Shaklee. Tak perlu ada kedai untuk simpan stok sebab bisnes shaklee saya buat sepenuhnya secara Online.

Bila kita jalankan bisnes secara online kita boleh menjana wang sambil menikmati percutian kita. Memandangkan masih Hari Raya, jadi perkongsian saya kali ini ialah tentang Hari Raya Open House
bersama Shaklee!


๐ŸŸข Shaklee tu Apa?
Sebenarnya Shaklee ialah Vitamin Kesihatan dan Kecantikkan. 

Shaklee diperbuat dari bahan semulajadi dan organik. Tiada bahan pewarna dan bahan sintetik. Selamat digunakan untuk semua peringkat umur sama ada kanak-kanak, orang tua, remaja, dewasa tak kira lelaki atau perempuan boleh consume Shaklee.  

Saya berikan contoh macam mana saya buat bisnes Shaklee semasa bercuti hari raya.๐Ÿ˜ฌ

1. CERITA TENTANG SHAKLEE

Orang sibuk urus open house nak luangkan masa bersama keluarga dan rakan rakan macam mana nak buat Shaklee? Orang nak beli kah?

Bila kita buat bisnes kena fikir positif !
Shaklee ialah bisnes Kesihatan dan Kecantikkan mestilah setiap masa ada yang mahu. Masa pergi Open House raya sebenarnya paling banyak peluang untuk kita buat sales dan kumpul order. 

Ambil peluang buat shaklee musim perayaan sebab masa inilah orang nak cantik, nak kurus, nak kekal bertenaga, nak bagi hadiah kepada ibu bapa dan lain-lain lagi.

Kebetulan Shaklee ada buat promosi Set Rahmah dan Happy Healthy Set yang sangat murah so memang senang sangat saya buat sharing terus close sales! 

Vitamin untuk kesihatan dan kecantikkan:- Set Rahmah Shaklee

Vitamin Ibu dan anak:- Happy Healthy Set

Selain itu, saya kongsikan juga beberapa set lain yang memang popular di shaklee:-

Best Seller Set

Item yang terdapat dalam bestseller set adalah :

*ESP*
๐Ÿ”น Memudarkan parut dengan cepat
๐Ÿ”น Mencantikkan kulit dan rambut
๐Ÿ”น Menguatkan tulang
๐Ÿ”น Membantu mengawal berat badan

*B-complex*
๐Ÿ”น Mengurangkan stress / anxiety  
๐Ÿ”น Menukarkan glukose kepada tenaga
๐Ÿ”น Meningkatkan tenaga 
๐Ÿ”น Penting untuk ibu hamil dan pantang

*Omega*
๐Ÿ”น Meningkatkan sistem imunisasi
๐Ÿ”น Menguatkan daya ingatan
๐Ÿ”น Mengurangkan bacaan kolestrol
๐Ÿ”น Mengurangkan sakit sendi & kebas 
๐Ÿ”น Bantu mengurangkan masalah eczema, asthma

*Vita C*
๐Ÿ”น Meningkatkan sistem imunisasi
๐Ÿ”น Mencantikkan kulit
๐Ÿ”น Memudarkan parut 
๐Ÿ”น Mengeringkan luka dengan cepat 

*Ostematrix*
๐Ÿ”น Sumber calcium
๐Ÿ”น Menguatkan tulang 
๐Ÿ”น Mengurangkan masalah sembelit
๐Ÿ”น Melegakan masalah migraine dan PMS


Set Kurus
Inilah hot topik yang saya bawa semasa raya. Masa bercuti sambil kita bahagiakan keluarga, kita membantu orang ramai untuk hidup sihat lepas tu sales berjalan dan income masuk. Bisnes macam ini lah yang seronok. 


2. BAWA SHAKLEE BERAYA

Kalau balik kampung bawalah stok shaklee sikit. Bila ada standby stok senang kita nak buat demo terus.  Mana tau boleh pula closed sales. Letak ja dalam kereta untuk persediaan. Paling mudah anda boleh masukkan dalam pilbox dan simpan dalam bag. ☺️♥️ 


3. UPDATE SOCIAL MEDIA  

Sentiasa update social media kita seperti FB, IG, Tiktok atau Whatsapp tentang progress bisnes. Kita tak ada kedai so kita kena guna platform media social sebagai kedai online kita. 


Kelebihan kita kalau buat bisnes online Shaklee urusan pembelian dan penghantaran semuanya secara online. Sangat mudah! Sambil makan pun boleh buat. 

Kalau anda pun berminat nak bisnes sambil bercuti boleh cuba tips ini:- 

JADI PENGGUNA SHAKLEE 

"Saya guna saya jual" sebagai pengedar Shaklee, kita pun kena jadi pengguna yang setia. Saya dan keluarga memang makan shaklee dan dapat kesan baik hasil daripada pengambilan vitamin shaklee. 

Bila kita sendiri gunakan, kita akan jadi lebih yakin untuk berkongsi manfaatnya dengan orang lain. 

Shaklee tak mahal tau! harga Shaklee mampu milik dan penggunaan berbulan bulan. Kalau bajet tak cukup lagi anda boleh cuna mula dulu dengan Vitamin C Shaklee dan ESP! bulan ini promosi hanya RM99 untuk 2 vitamin ini. Best kan?


Setiap pembelian Vitamin Shaklee ada point yang dipanggil UV. Paling minimum UV terkumpul 150uv dah boleh dapat 5% cashback anggaran pendapatan dalam 2 angka. Jadinya kalau shopping untuk diri sendiri makan pun kita dapat pulangan. 

Contoh Pendapatan dari Shaklee:-


Itulah dia kisah Raya saya bersama Shaklee tahun 2023 ini. Semoga bermanfaat untuk pembaca. Jom kita tambah income dengan Bisnes Shaklee sambil bercuti!

Terima Kasih melawat blog saya!

Shaklee ialah makanan kesihatan yang  SELAMAT, SEMULAJADI DAN TERBUKTI BERKESAN.

Sertai keluarga Shaklee kami hari ini!
*Pengguna & Pengedar Shaklee Labuan* 
LV Shaklee☘️
๐Ÿ“ฑ: 017-5607907
✍ pm fb: LV Anna

#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#Harirayadenganshaklee
#HariRayaOpenHouse 





Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Saya

Testimoni Shaklee Saya Saya Pandang Rendah Pada Shaklee!! Tak menarik langsung! Saya makan supplemen brand lain sebab nak kulit cantik saja tapi semuanya berubah bila umur saya semakin meningkat saya dah mula rasa badan saya selalu tak sihat.  Mudah diserang Demam & Batuk. Akhirnya Shaklee!๐ŸŒฑ mengubah diri saya! PERTEMUAN SAYA & SHAKLEE!! Kisah bermula semasa saya bekerja sebagai manager di salah sebuah syarikat penghantaran barang- shipment delivery cawangan Wilayah Persekutuan Labuan . Pengguna Shaklee mesti tahu kurier service yang mana satu sebab Shaklee hanya akan guna kurier service ini di seluruh Malaysia๐Ÿคญ Setiap hari stok Shaklee ni akan sampai ke labuan banyak sangat tau! Mula mula nampak Box Shaklee saya tak hirau pun cuma masa itu saya ada juga bertanya senior worker. "Shaklee tu apa ?" nak buat apa banyak banyak" ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜… Diorang cuma jawab- vitamin. Then bila dah hari hari stok shaklee ini sampai, saya pun mula ada perasaan ingin tahu lepas tu skodeng s

Tenaga Untuk Bertindak - COQ TROL PLUS SHAKLEE

Cepat sangat masa berlalu!  Apa perkara yang paling anda rindu nak buat?  saya sangat rindukan diri saya yang aktif dan buat banyak aktiviti mencabar bersama rakan rakan. Nak buat semua ni kena ada masa, bajet dan paling penting badan yang sihat!  Sejak dah masuk umur 30-an, saya perasan saya mudah lesu. Tak bestlah macam tu kan, saya mahu rasa cergas dan bersemangat setiap hari! Tapi hakikatnya, stamina dan metabolisme orang yang berusia 30-an akan mulai menurun tu yang cepat betul lemau!  So untuk bina balik stamina badan, start bulan June haritu, saya rajinkan diri pergi jogging dan consume CoQ-Trol Plus Shaklee   Eh! dapat rasa kesan lain macam tau! Bertenaga!  Apakah CoQ-Trol Plus ini? :- CoQ-Trol Plus ialah makanan tambahan untuk bantu anda kekal aktif dan bertenaga. Coq ni kita boleh dapatkan daripada pemakanan cuma tak cukup kemungkinan sebabkan diet tidak seimbang, pendedahan radikal bebas atau pengambilan ubat ubatan. Carta di bawah ini ialah contoh ju

PERCUTIAN SHAKLEE

Berangan is free!! Masa kecil dulu saya berangan, bila sudah kerja saya mahu kumpul duit then pergi travel dengan kawan kawan. Negara pilihan ialah Korea sebab masa kecil minat dengan Oppa dan kimchi haha...  bila sudah kerja barulah sedar betapa susahnya mahu menabung bajet travel tu.  Eh!! tapikan angan-angan boleh direalisasikan menjadi kenyataan kalau berusaha dan bertindak! Pernah dengar tentang Percutian Shaklee ? Incentive Trips Shaklee  percutian yang ditanggung sepenuhnya oleh company shaklee. Bila saya tahu tentang shaklee trip ni memang rasa happy dan bersemangat untuk dapat tempat. Jom tengok tahun ini Shaklee ofer travel ke mana? 1. JEPUN Sebuah bandar yang menawan dan santai yang terkenal dengan makanan, keseronokan dan kehidupan malamnya - dengan beberapa sejarah dan budaya yang menarik. Di samping mempunyai banyak tempat membeli-belah tarikan moden, dan juga mempunyai sisi bersejarah. TAMAN NARA kawasan yang meliputi 660 h